The Original 2 Girls 1 Cup


SHOCK YOUR FRIENDS - CLICK HERE


GET THE CUP CHICKS FREE RING TONE HERE



Comments to date: 3515. Page 18 of 71. Average Rating:

MZ WONDA   
Chicago,  United States

2:13am on Saturday, February 27th, 2010 

WHAT THE FUCK IS DES NASTY ASS BITCHES DOIN THROWIN UP AND SHITTIN ALL IN EACH OTHA MOUTH DAT SHIT IS RETARDED AS FUCK!!!!!!!!!!!

fk,vjefvc v   
Bothell,  United States

10:33pm on Friday, February 26th, 2010 

its not that bad. its kinda hot.

d0nkeypuncher   
Seneca,  United States

12:04am on Friday, February 26th, 2010 

omfg that is fucking nasty as hell dude....bitches nasty.

danny uk   
Newbury,  United Kingdom

12:22pm on Wednesday, February 24th, 2010 

That has 2b the sickest of stuff 2 do!!! they must b off there fucking faces, either that or they got payed very well! its rank but funny.. dirty whores!!!!!!!!!

Ashleigh....   
United States,  United States

6:39pm on Tuesday, February 23rd, 2010 

OMG . That was soo disturbing .
Eww eww eww .

fucktards   
Gadheim,  Germany

6:21pm on Tuesday, February 23rd, 2010 

some of you fucktards are so fucking stupid..
x. point: every ppls shit looks different.
2. point: y do you think a human could never eat shit?! some get horny from it, like you see.
x. point: you ARE so fucking weak, ive seen so much more fucked up shit...

Tay   
Mclean,  United States

11:48pm on Monday, February 22nd, 2010 

omg i almost threw up stupid ass people and i not gonna talk about them.........im straight nasty asses

Yooooooo   
Sebastian,  United States

8:16pm on Monday, February 22nd, 2010

U Can Clearly Tell Its Fake, I Dont Think Any Human Is Capable Of Producing That Much Hard Un-Diaria Shit In x Second!

sam   
Albuquerque,  United States

1:01am on Monday, February 22nd, 2010 

never fuck a brazilian girl. she'll poop in your dishes.

sk3l3   
Sydney,  Australia

7:16am on Sunday, February 21st, 2010 

wow you people have poor stomachs i laughed the whole way through you people are weak shits

Nikki   
Falls Church,  United States

2:34am on Sunday, February 21st, 2010

wtf is wrong wif some people !
i cnt believe i jus watchd dis shyt dat is jus nasty !!

OMG   
Dartford,  United Kingdom

2:04am on Sunday, February 21st, 2010 

them dirty people must have caught something !!!how the fuck did her shit end up like that what was she eating,although i nearly pissed myself with laughter

carla   
Bronx,  United States

12:53am on Sunday, February 21st, 2010 

yeah x stars of pure nastiness them bitchs are....... well you get it.

coollamz999   
Bridgeport,  United States

3:22pm on Saturday, February 20th, 2010 

wtf these two gurls are nasty....they need help nd some tooth paste mouth wash and a tooth brush........nd a shower.....ugh they just made my stomach turn

The Whistler   
Komorniki,  Poland

3:09pm on Saturday, February 20th, 2010

Fuckin crazy bitches :d they are so famous, and when they go to shop - peoples says "oh you love eat shit, right?" or "oh, she is shit-eater!" Spectacular.

BOB   
Oxford,  United Kingdom

2:11pm on Saturday, February 20th, 2010 

This is fukin disgustin.

Rob   
Romulus,  United States

7:48am on Saturday, February 20th, 2010 

OMG. that nasty omg wow help me i dnt think i should of watch this fuck u fuck u who told me this

ahrim the blighted   
Tampa,  United States

5:50am on Saturday, February 20th, 2010

what the fuck was that shit that disgusting i fucking threw up stupid bitches

chantell   
Barrie,  Canada

12:49am on Saturday, February 20th, 2010 

that is the most nastyest shit i have ever seen in my whole entire life this shit will scar ppl for life

Avi   
Hobbersdorf,  Germany

11:56pm on Thursday, February 18th, 2010 

Hey guys, look for x man x jar! Write all words together with no space and than an o, an r and an g!

......   
Buckingham,  United Kingdom

8:07pm on Thursday, February 18th, 2010

i cant believe you fucking sick girls you soo drity you need fucking help really bad i cant believe your mind can let you do that you sick girls fucking dirty bitches go fucking kill ur selfs

bby payaso   
United States,  United States

4:24am on Thursday, February 18th, 2010 

lmfa0000000000 wtfff jajjajaja

funkyman   
Wolverhampton,  United Kingdom

6:55pm on Wednesday, February 17th, 2010

omG u are fck crazy u noob omg omg omg omg nooB nooB nooB!!!!!...

chickie5   
United States,  United States

5:50am on Tuesday, February 16th, 2010

this is fuckin sexxy! i'd love 2 try it with a guy or a girl

Jack Walton   
White Deer,  United States

5:25pm on Monday, February 15th, 2010 

I jack off to this video all the time.

Consenting adults   
Leiden,  Netherlands

2:59pm on Monday, February 15th, 2010 

Come on people, this is the age of the internet. You can't possibly be so sensitive.

jack   
Brisbane,  Australia

8:37am on Monday, February 15th, 2010 

this is hot

k   
Somonauk,  United States

6:13am on Monday, February 15th, 2010 

DAM FUKIN SEXI

hdjshfjsh   
United States,  United States

5:36am on Monday, February 15th, 2010 

TiS SHiT iS JUSS STRAiGHT UP DiSGUSTiN.... WTF iS WRONG WiT THOSx GiRLZ DAMM TxY R A DiSGRACx 2 WOMxN.... TxY HAV 2 HAV SOMx MxNTAL iSSUxS 2 ACTUALLY DO TiS SHiT...... BTW TxSx GiRLZ R FUKiN UGLY AZ HxLL!!!

stecrs@hotmail.com   
Rawtenstall,  United Kingdom

4:54am on Monday, February 15th, 2010 

This is so funny lol but very sick this is my xrd time i have watched this now and become to think there is something wrong with me lol. Well if you want to make someone sick iv done this play it to a group of people in the cub check out the coments lol

Later FB me if you wish. x .

Ellie   
Litchfield,  United States

5:00pm on Sunday, February 14th, 2010

Wow,wtf? That is sooooo ateup. You should have seen my friends face when she watched it. haha...sooo nasty!

Jeffrey Brown   
Parkersburg,  United States

3:00am on Sunday, February 14th, 2010 

THAT WAS FUCKING NASTY. WHO THE FUCK COULD EVEN GET THAT CLOSE TO ANY TYPE OF SHIT. BUT IT WAS VERY EDUCATIONAL FOR THE CHILDREN. KEEP UP THE GOOD WORK AMERICA. AND WE WILL KEEP PAYING.

Random Dude   
Beaufort,  United States

2:57am on Sunday, February 14th, 2010 

WTF!!!!!!!! this is just plain weird and i think i threw up.

matt   
Irvine,  United States

12:31am on Sunday, February 14th, 2010 

i just fucking full on lol'd at this, yes its fucking rough but so funny.

Nixuw   
Melbourne,  Australia

12:05am on Sunday, February 14th, 2010

OYAH OYAH I LOVE THIS I JUST LOVE FUCKEN RIPPIN MY BIG NUSTY COCK OVER THE SCREEN YUM!!

sexhex   
Amstelveen,  Netherlands

9:55pm on Saturday, February 13th, 2010

omfg i like it

lottie   
London,  United Kingdom

6:20pm on Saturday, February 13th, 2010

this is just plain wrong who would do this and why. the people that did this should be ashamed and should be thrown in jail

Harley Coker   
Carl Junction,  United States

3:30pm on Saturday, February 13th, 2010 

i love this video lol but i dont want 2 try it lol

Jocko Homo   
Port Orchard,  United States

11:34am on Friday, February 12th, 2010 

Wow they sure make that look good, dont they?

Jen -Ox   
Ireland,  Ireland

7:31pm on Thursday, February 11th, 2010 

That is the dirtyiest thing i have ever seen there dirty dirty girls there sick in the head how could ya do that and why would ya do it have they no food or somethin ???? sickos

beejay   
Phoenix,  United States

10:48am on Thursday, February 11th, 2010 

This video is so fuckin sick that it turned my lesbian friend straight!!!

gjygj   
Newark,  United States

10:02am on Thursday, February 11th, 2010

thats some nasty shit i will neva eat again

MR. LONG DONG ANTI-POOP   
Little Rock,  United States

7:35pm on Wednesday, February 10th, 2010 

I HOPE THESE TWO GIRLS GET HIT BY A ICE CREAM TRUCK.

geerg   
South Beloit,  United States

10:52pm on Tuesday, February 9th, 2010 

I watch this everyday and ummm its gettin old its not sexy enough anymore

Mr. Cool Kid   
Beaver,  United States

10:13pm on Tuesday, February 9th, 2010 

That is sick

Anonymous   
Norcross,  United States

1:08am on Tuesday, February 9th, 2010 

If only we could smell them and not just watch them........

TheChosenOne   
Bristol,  United Kingdom

10:20pm on Monday, February 8th, 2010 

Holy mother of shizzle, they kiss their mother with that mouth!!!!!

Richardo   
Hamburg,  Germany

6:44pm on Monday, February 8th, 2010 

crank internet :DD

yogurt465   
Califon,  United States

6:42pm on Monday, February 8th, 2010 

wooooooooow! y wud n-e-x wana do that? nasty as fuck

Anonymous   
Sauerlach,  Germany

11:49am on Monday, February 8th, 2010

my lokalisten name is spiidy_x


Page:  13   14   15   16   17  -18-  19   20   21   22   23  

Your Name:

Vote:

Your Comment:

Security check *

security image
 

More shocking virals:
Check out the Pussy Zapper
Extreme Cock Torture (only for the brave hearted)
The Stinky Cock (this is hillarious)

NEW NEW NEW

TRACE MY MAN and TRACE MY WOMAN

CHECK OUT 2GUYS1HOLE



Share this with Your Friends!

Post to a blog/website:

Post to a forum:

Direct link for AIM/ICQ/MSN/email:



Send this cupchicks.com joke to a friend!


Share this with Your Friends!

Post to a blog/website:

Post to a forum:

Direct link for AIM/ICQ/MSN/email:







[ Cake Farts ][ Pudding Farts ] [ Birthday Cake Farts ]
[ Trace Santa ][ Phone Trace ][ Free SMS Service ]
[ Cock Chopper ][ Canadian Tea Party ][ Choc Surprise ]
[ Stinky Cock ][ Boston Wanderer ][ Pussy Zapper ][ Poo Button ]
[ Typical PC Fan ][ Typical Mac Fan ][ Never get this drunk ]
[ My Cyperspace ][ Tap Chick ][ Vampire Cunt ][ Somebody loves you ]
[ 2 Guys 1 Hole ][ Fucking Impossible ][ Monkey Shower ]
[ Kick in the Cunt ][ Mrs. Hands ][ 2 Girls 1 Disco ][ 2 Guys 1 Roof ]
[ Gangster Watch ][ Slap Britney ][ Slap Hillary ][ Slap Obama ]
[ Massive Nuts ][ 1 Bottle 20 Seconds ][ BME Pain Olympics 2 ]
[ Banana Canon ][ Super Cool Pic ][ LALALALALALA ]
[ 2 Guys 1 Stump ][ Free Webcams ][ G O O O R K ][ Nuts in Da Ass ]


Mobile Cell Phone Trace




MORE CUP CHICKS VIDEOS !!



PhoneTrace: locate a mobile/cellular phone anywhere in the world!


NEW! Send this video your friends, colleagues, boss, professor or anybody without them knowing it was you!



CHECK OUT OVER 500,000 PORN PICTURES FOR FREE!







Share This Site!
Add to Del.icio.us Add to digg Add to Facebook Add to Fark Add to FURL Add to reddit Add to Slashdot Add to Stumble Upon Add to Shoutwire Add to SphereIt Add to Spurl Add to Technorati

All contents of this website © 2005 cupchicks.com